معرفی ، آموزش و دانلود Picture Merge Genius


Picture Merge Genius نام نرم افزاری می باشد که کاربران به وسیله آن به راحتی قادر به ساخت عکس های زیبا و ترکیبی متشکل از چندین عکس دیگر می باشند.در واقع کار اصلی این برنامه چسباندن چند تصویر در کنار بهم بدون نیاز به برنامه هایی مثل فتوشاپ و کورل و... است . سایت این نرم افزار ، استفاده از این برنامه را به عنوان سریع ترین و بهترین راه برای ساخت چنین تصاویری توصیه می کند. از این تصاویر می توان در پوسترهای تبلیغاتی ، کارت های دعوت و… استفاده نمود. ین نرم افزار از ۴۰ نوع فرمت تصویری عکس پشتیبانی می کند که از این تعداد می توان به JPEG, BMP, TIFF, PCX, PNG, TGA, PBM, PGM, PPM, GIF, VDA, ICB, VST, PIX, WMF, FAX, PSD, PDD, PSP, CUT و… اشاره نمود.

بعد از اجرای برنامه، گزینه ی Create New رو انتخاب کنید و توی پنجره ی باز شده گزینه اول رو انتخاب کنید و آدرس یکی از عکس ها رو برای تقریب حدود سایز وارد کنید.

مرحله ی دوم برای سایز خروجیتون هست. اگر که می خواید دقیقا هم سایز عکس اولتون باشه، روی Use original size کلیک کنید.
قسمت پایینش هم مربوط به طرز قرار گرفتن عکس هاستمثلا من 1 و 4 دادم تا 4 تا عکس رو توی یک خط نشون بده و فاصله بین عکس ها رو هم 3 پیکسل دادم.


در مرحله ی بعد عکس های مورد نظرتون رو وارد بکنید

برای تغییر جای عکس ها از دکمه های up و down که در سمت چپ قرار داره می تونید استفاده بکنید.بعد از up و down کردن، جای تصاویر بعد از چند ثانیه تغییر می کند.

در مرحله ی آخر هم Save It رو انتخاب بکنید.

لینک دانلود برنامه ( نسخه پرتابل ) (۳ مگابایت)
لینک کمکی ( نسخه پرتابل )
منبع 1 و 2

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

0 نظرات:

ارسال یک نظر