همینه که هست - محمد علیزاده


خواننده : محمد علیزاده
ترانه: همینه که هست
سبک : پاپ

عاشقتم من یه جور خاص
اونجوری که تو دلت میخواست
کار دادی دستم که همه میگن
شدم بی هوش و حواس
من تو رو دوست دارمت
تو دلم هر روز دارمت
ثانیه ای میشمارمت
همین همینی که هست
عاشقی بیماریه
از حالا گریه و زاریه
دردی که تکراریه
همین همینی که هست
عاشقتم من مگه چیه
هرچی از امروز تو بگیه
گوش بده انگار دل ما دوتا
صداشونم یکیه
من تو رو دوست دارمت
تو دلم هر روز دارمت
ثانیه ای میشمارمت
همین همینی که هست
عاشقی بیماریه
از حالا گریه و زاریه
دردی که تکراریه
همین همینی که هست
حال دلم عجیبه واسم
حالم عجیب غریب بازم
حس جدید یه کاری کرد
که بار دیگه گرفت نفسم
من تو رو دوست دارم
تو دلم هر روز دارمت
ثانیه ای میشمارمت
همین همینی که هست
عاشقی بیماریه
از حالا گریه و زاریه
دردی که تکراریه
همین همینی که هست
من تو رو دوست دارمت



ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

0 نظرات:

ارسال یک نظر