Anathema - One Last Goodbye


Artist: Anathema
Album: Judgement
Song: One Last Goodbye
Year: 1999
Genre: progressive rock
Country: UK

آهنگ One Last Goodbye جزو زیباترین آهنگ های گروه آناتما هست که در سال 1999 در آلبوم "داوری" منتشر شد.این آهنگ به مادر برادران کاونا (وینسنت و دنییل) تقدیم شد که در 1998 از دنیا رفت.


One Last Goodbye

How I needed you
چگونه بهت نیاز داشتم
How I believe, now you're gone
چگونه باور کنم،که الان  رفتی
In my dreams I see you
در رویاهایم تورا را می بینم
I awake so alone

 
بیدا ر که می شوم خیلی تنهام
I know you didn't want to leave
می دانم که تو مایل به رفتن و ترک کردن نبودی
Your heart yearned to stay
قلب تو تمایل داشت که بماند
But the strength I always loved in you
اما آن عشق قوی و پرحرارتی که همیشه به تو داشته ام
Finally gave way
آخرش فروکش کرد
Somehow I knew you would leave me this way
 
بطریقی میدانستم تو اینگونه می خواهی مرا ترک کنی
Somehow I knew you could never never stay
به یک نوعی میدانستم که هیچوقتم پیشم نمی مانی
And in the early morning light
و در روشنایی صبح زود
After a silent peaceful night
بعد از شبی ساکت و آرام
You took my heart away
تو قلب من را گرفتی و بردی
And my being
sandman.blogsky.com
و وجودم را
In my dreams I can see you
اکنون در رویاهایم میتوانم تو را ببینم
I can tell you how I feel
می توانم احساسم را به تو بگویم
In my dreams I can hold you
در رویاهایم می توانم در آغوشت بگیرم
And it feels so real
و این حس خیلی واقعیست
I still feel the pain
 
هنوز هم از جداییت احساس درد دارم
I still feel your love
هنوز هم احساس می کنم عاشقت هستم
I still feel the pain
هنوز هم احساس درد دارم
I still feel your love
هنوز هم احساس می کنم عاشقت هستم
And somehow I knew you could never never stay
و هرچه بود، می دانم که شما نتوانستی بمانی
And somehow I knew you would leave me
به یک نوعی میدانستم که هیچوقتم پیشم نمی مانی
And in the early morning light
و در روشنایی صبح زود
After a silent peaceful night
بعد از شبی ساکت و آرام
You took my heart away
قلب من را گرفتی و بردی
oh I wish, I wish you could have stayed
آه ای کاش،ای کاش امکانش بود که بمانی




ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

0 نظرات:

ارسال یک نظر